skip to Main Content
BRANDING (MARKALAMA) NƏDİR?

BRANDING (MARKALAMA) NƏDİR?

Branding nədir ?

Branding (Markalama) nələri özündə biləşdirir?

Əgər bu suallara cavab axtarırsınızsa onda bu post sizlər üçündür. Bu yazıda branding yəni markalamanın nə olduğunu bütün detalları ilə izah edəcəyik.

Bütünlükdə marketing əlaqələrinin də təməli olan markalama anlayışının nə olduğunu başa düşmək üçün ilk öncə marka anlayışını bilmək lazımdır.

MARKA NƏDİR?

Amerika marketinq birliyi tərəfindən marka, bir şirkətin məhsul və ya xidməti digər şirkətlərinkindən fərqləndirən bir ad simvol və ya dizayn olaraq gostərilmişdir. Markanı, insanların zehnində məhsul xidmət yaxud da şirkətin emosional(bu maşın məni güclü göstərir) və ya praktik(bu maşın çox sürətli) imici olaraq düşünə bilərsiniz.

Bir məhsul bazardakı digər firmalar tərəfindən kopyalana bilər, lakin marka bənzərsizdir və kopyalana bilməz. Misal üçün Pepsi və Coca Cola nın dadı bir-birinə çox yaxındır. Lakin bir çox insanlar marka fərqi ilə Coca Cola nı seçir.

Branding (Markalama) nədir?

Branding yəni markalama, istehlakçıların şüurunda bir marka yaratmaq və formalaşdırmaqla müəyyən bir təşkilata, şirkətə, məhsula və ya xidmətə bir məna vermək prosesidir. Markalama bir firmanın marka gücünü artırmaq üçün bir marketinq təcrübəsidir. Bu strategiya insanlar tərəfindən markanı tez bir zamanda tanımağa, təcrübədən keçirməyə, bu markanın nə olub və olmadığını aydınlaşdırmağa, məhsullarını rəqabət yolu ilə seçməyə kömək edər. Məqsəd istehlakçılara markanın söz verdiyi məhsul və ya xidmət haqqında məlumat çatdıraraq sadiq müştərilər qazanmaq və onları əldə tutmaqdır.

Markalama necə edilir?

Şirkətlər marka yaratmaq və şəkilləndirmək üçün bir çox vasitələrdən istifadə edirlər.

~Reklam və rabitə

~Sponsorluq və tərəfdaşlıq

~Məhsul və qablaşdırma dizaynı

~Markanın vizual kimliyi(vebsayt,loqo)

~Müştəri xidməti

~Qiymət strategiyası

 

Back To Top